احمدی نژاد: دوست دارم به المپیک بروم اما آن ها با حضور من مشکل دارند

محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران برای حضور در بازی المپیک سال 2012 لندن ابراز علاقه کرد. او در عین حال از این که نمی تواند در این بازی ها حضور یابد، ابراز تاسف کرد.

المپیک سال 2012 قرار است در شهر لندن پایتخت بریتانیا برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری «فارس» احمدی نژاد که پنجشنبه 17-5-2012 در آئین تجلیل از قهرمانان رشته های ورزشی در سال گذشته سخن می گفت، اظهار داشت: » متاسفانه آنها با حضور من مشکل دارند وگرنه من دوست دارم که در المپیک حاضر شوم و جوانان عزیز را تشویق کنم.»

او همچنین با اشاره به اختصاص بودجه به بخش ورزش در ایران گفت: «اولین مسئله بحث اختصاص بودجه به پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی برای اتمام هرچه سریعتر آنها بود که ما هم این مسئله را قبول داریم و ‌انشاءالله هرچه زودتر و در اوایل امسال ما بودجه را در اختیار وزارت ورزش قرار خواهیم داد تا این پروژه‌ها به اتمام رسیده و تجهیز شوند.»

احمدی‌نژاد در ادامه تصریح کرد: «مساله دیگر پرداخت مابه‌التفاوت قیمت سکه‌های اهدایی به جوانان ورزشکار است که با افزایش قیمت سکه کمی مشکل ایجاد شده است.»

این نوشته در Uncategorized ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

پاسخی بگذارید

